1/8
News Thread screenshot 0
News Thread screenshot 1
News Thread screenshot 2
News Thread screenshot 3
News Thread screenshot 4
News Thread screenshot 5
News Thread screenshot 6
News Thread screenshot 7
News Thread Icon

News Thread

Marquee Solution
Trustable Ranking Iconمورد اعتماد
1K+دانلودها
17.5MBاندازه
Android Version Icon5.0+
إصدار الأندرويد
1.0.4(22-09-2023)آخرین نسخه
1.0
(1 دیدگاه‌ها)
Age ratingPEGI-3
نحوه نصب
1
فایل نصب را دانلود و باز کنید
2
Unblock AptoideAptoide is a safe app! Just tap on More details and then on Install anyway.
3
نصب را کامل کنید و Aptoide را باز کنید
app-card-icon
جزییاتدیدگاه‌هانسخه‌هاالمعلومات
1/8

توضیحات News Thread

به News Thread خوش آمدید، برنامه خبری نهایی که دقیق ترین و جامع ترین اطلاعات را از سراسر جهان برای شما به ارمغان می آورد. با تعهد ما به ارائه محتوای با کیفیت بالا و تبدیل شدن به منبع اصلی شما برای همه نیازهای خبری شما.


ویژگی های موضوع خبر:


⭕️با طیف وسیعی از موضوعات مطلع باشید


ما اهمیت به روز ماندن در مورد طیف متنوعی از موضوعات را درک می کنیم. موضوع اخبار برنامه ما اخبار از دسته های مختلف، از جمله رسانه های اجتماعی، سیاست، تجارت، فناوری، سرگرمی، ورزش، سلامت و موارد دیگر را پوشش می دهد. تنها با چند ضربه، می توانید به انبوهی از اطلاعات متناسب با علایق و ترجیحات خود دسترسی داشته باشید.


⭕️فید اخبار سفارشی


برنامه News Thread از الگوریتم های پیشرفته برای تجزیه و تحلیل عادات و ترجیحات خواندن شما استفاده می کند. با یادگیری از تعاملات شما، یک فید خبری شخصی سازی می کنیم که مقالات و به روز رسانی هایی را که مستقیماً با علایق شما مرتبط است را ارائه می دهد. با اخبار بی ربط خداحافظی کنید و روی چیزهایی که برایتان اهمیت دارد متمرکز بمانید.


⭕️به روز رسانی در زمان واقعی


به روز ماندن با آخرین پیشرفت ها در دنیای پرشتاب امروزی بسیار مهم است. در News Thread، ما به خود افتخار می کنیم که به روز رسانی های بلادرنگ را مستقیماً به دستگاه شما ارائه می دهیم. خواه اخبار فوری یا پوشش رویدادهای مهم باشد، برنامه ما تضمین می‌کند که هرگز یک ضربه را از دست ندهید.


⭕️ادغام چند رسانه ای


ما می دانیم که مصرف اخبار فراتر از مقالات مبتنی بر متن است. برنامه ما News Thread عناصر چندرسانه‌ای مانند تصاویر، ویدیوها و اینفوگرافیک‌ها را ادغام می‌کند تا یک تجربه بصری جذاب و فراگیر را ارائه دهد. از طریق محتوای بصری غنی، درک جامعی از اخبار کسب کنید.


⭕️رابط کاربر پسند


News Thread دارای یک رابط کاربر پسند است که به گونه ای طراحی شده است که تجربه خواندن اخبار شما را بی دردسر کند. سیستم ناوبری بصری ما به شما این امکان را می دهد که به راحتی در دسته های مختلف مرور کنید، موضوعات خاص را جستجو کنید و مقالات جدید مورد علاقه خود را کشف کنید. بدون هیچ زحمتی، اخباری را که می خواهید، هر زمان که می خواهید پیدا کنید.


⭕️اخبار را با رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید


برنامه ما News Thread به شما امکان می دهد مقالات خبری و داستان های تأثیرگذار را با شبکه های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. صدای خود را تقویت کنید، مکالمات معناداری را آغاز کنید و به انتشار اخبار موثق از طریق قدرت رسانه های اجتماعی کمک کنید.


👉در دنیایی پر از اطلاعات، یافتن یک منبع خبری قابل اعتماد و جامع می تواند چالش برانگیز باشد. با موضوع اخبار، جستجوی شما در اینجا به پایان می رسد. برنامه ما با ارائه مقالات دقیق، به‌روزرسانی‌های هم‌زمان، و یک رابط کاربر پسند، تجربه‌ای یکپارچه و شخصی‌شده از خواندن اخبار را ارائه می‌دهد. اکنون موضوع News را دانلود کنید و دنیایی از دانش را در دستان خود باز کنید.


برای هرگونه مشکل یا سؤال فنی، با ما در marqueesolutionapps@gmail.com تماس بگیرید. ما تمام تلاش خود را برای حل مشکلات شما انجام خواهیم داد و از همه پشتیبانی هایی که این برنامه را موفق تر کرده است قدردانی می کنیم!

News Thread - نسخه 1.0.4

(22-09-2023)
سایر نسخه‌ها
تازه‌هاImproved PerformanceBug Fixed

هنوز هیچ دیدگاه و نظری وجود ندارد! برای ثبت اولین دیدگاه لطفا روی کلیک کنید.

-
1 Reviews
5
4
3
2
1
Info Trust Icon
گارانتی اپلیکیشن خوباین اپلیکیشن تست‌ امنیتی برای ویروس، مالور و سایر حملات خطرناک را گذرانده است و دربرگیرنده هیچ خطری نیست.

News Thread - اطلاعات APK

نسخه APK: 1.0.4حزمة: com.varniinfotech.threads.threads
سازگاری با اندروید: 5.0+ (Lollipop)
برنامه‌نویس:Marquee Solutionشرایط حریم‌خصوصی:https://readtoday.in/privacy-policyمجوزها:13
نام: News Threadاندازه: 17.5 MBدانلودها: 167نسخه : 1.0.4تاریخ انتشار: 2023-09-22 06:18:42حداقل صفحه‌نمایش: SMALLپردازشگر پشتیبانی‌شده:
شناسه بسته: com.varniinfotech.threads.threadsامضای SHA1: DE:85:58:27:92:31:04:3A:47:72:5C:78:0F:43:87:2C:8B:B9:4D:43برنامه‌نویس (CN): Androidسازمان (O): Google Inc.منطقه (L): Mountain Viewکشور (C): USاستان/شهر (ST): California

آخرین نسخه News Thread

1.0.4Trust Icon Versions
22/9/2023
167 دانلودها2 MB اندازه

سایر نسخه‌ها

1.0.3Trust Icon Versions
20/7/2023
167 دانلودها2 MB اندازه

اپلیکیشن‌ها در دسته مشابه

شاید دوست داشته باشید...